ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi inanirim walla her çeşit insan var adamı havada yerler haberi olmaz.

Yani bende dikkat etmem lazım boşuna dememişler ahmet düşmee 😁 uzun saçlılar tehlikeli hocam 2dk da himaye altına alıyorlar.

Şaka bi yana art niyetim yok hocam sadece nabzına göre giderim hepsi bu. Arada risk alıp aksiyon seviyorum ve bu basima gelen olaylar hicbirsey dahası var sadece artık anlık bişey olunca r10 atıyom üstü kapalı 😄😁


Ve arkadasina cok gecmis olsun walla kınamamak lazım insan düstü mü düşüyor deli para gitmiş aga be 🫣🫢
Öyle hocam uyarmistim hesabını verme diye. O zaman 80 bine güzel bir araç geliyordu 😅
Hocam ne olursa olsun dikkatli olmakta fayda var. Yabancı insan sonuçta. Hakkınızda hayırlısı olsun. Belli olmaz belki çok güzel bir yuva kurulur.