Net bir şey demek istemiyorum ama yılın ortasında olur diye tahmin ediyorum. Ben 3 sene önce yatırmıştım hatta bir bayrama denk gelmişti. Pazartesi günü yatırdım,bayram sonrası zamlanmıştı.