iyi ilerleyen bir kanalım vardı. Her video şablonu mantığı aynıydı ve video konuşma metinlerini bir kanaldan notegpt ile alıp biraz özgünleştirip yayınlıyordum. Red gelme ihtimali yüksek biliyordum ama gene de böyle devam etmek istedim kötü oldu üzüldüm baya sizce nasıl devam etmeliyim ?