Bu zorundalıktan mı olur yoksa içtenlik ile mi olur?
Asıl soru: Normal koşullarda içtenlik ile olması gerekiyor ama çevrenizdekilerin içtenlik ile olduğuna inanıyor musunuz?
Buna cevap vermek isterim.
İslam'a göre ; emr olunduğun gibi dos doğru ol. ( Hud süresi )
Dürüst olacaksın. Ve İslam'ın 5 şartını içtenlikle yapabildiğin kadar yapacaksın.
Din zorunluluktur. Yani zorundasın inanıyorsan yapacaksın.
Eğer dürüst değilse insan din zorunluluktur ya tanrıyı bile kandirmaya çalışıyor insan bir süre sonra.
Bizden gücümüzün yettiği bekleniyor gerisi yüklenmiyor. Vesselam.
İnsanlar illa bir şeye taraf oluyorlar.
Cehennemde şeytan ile buluşacaklar nasıl manipülasyona uğradığını orada anlayacak.