SentezReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam ben Draculabo kullaniyorum sorunsuz calisiyor ve gecis yapiyor.

https://github.com/Draculabo/AntigravityManager
kapatıp acmaya gerek oluyor mu otomatik mi geçiyor