Yok özel bir durum değil, sohbette kirlilik yaratmamak adına direkt PM iletiyorum. Sorulacak soru veya kurulumda yardımlar gerekirse oradan oluyor ve gereksiz yere kirletmemiş oluyoruz
https://github.com/lbjlaq/Antigravity-Manager/releases
.exe olarak kurabilirsiniz. En klasiğidir.
Kapatıp açmak gerekiyor mu hocam ?