hocam merak ettim bu kadar önemli olan nedir tool'un ismini vermek bu kadar zormu daha özel bir teklifse neden burda pm iletiyorum diye yaziyorsunuz çok garip geliyor bu davraniş bana.
not: bende direk kiro hesap ariyorum
Yok özel bir durum değil, sohbette kirlilik yaratmamak adına direkt PM iletiyorum. Sorulacak soru veya kurulumda yardımlar gerekirse oradan oluyor ve gereksiz yere kirletmemiş oluyoruz
https://github.com/lbjlaq/Antigravity-Manager/releases
.exe olarak kurabilirsiniz. En klasiğidir.