PM gelmedi hocam
@gokhanmeister;
Lisans satış sitelerinde uygun fiyata satılan orjinal olmayan lisanslardan mı lazım
microsoft tarafından disti ye fatura edilen, fatura silsilesi ispatlana bilen orjinal lisans mı lazım
Orjinal olan lazim. bir sorun halinde server a erisemedigimizde windows ile iletisime gecebilmek isteriz