Windowsta deneyip alma düşüncesi aklınızdan çıksın bence. Dedimya kesinlikle aynı hissiyatı almanız mümkün değil. Mac e geçmeye karar verdiyseniz hiç beklemeyin. Direk alıp gerçek farklılığı görün. Windowsa macintosh kurup memnun kalacağınızı düşünmüyorum ama yinede siz bilirsiniz.
Yok hocam dükkana güzel bir mac gelirse alıp test edicem