Pixxu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende son zamanlarda oyuna girmez oldum pc de yaklaşık 2 aydır girmiyorum deneyip bende almayı planlıyeum
Windowsta deneyip alma düşüncesi aklınızdan çıksın bence. Dedimya kesinlikle aynı hissiyatı almanız mümkün değil. Mac e geçmeye karar verdiyseniz hiç beklemeyin. Direk alıp gerçek farklılığı görün. Windowsa macintosh kurup memnun kalacağınızı düşünmüyorum ama yinede siz bilirsiniz.