Merhaba,
Daha önce windows kullanırken bende macOS merağı sarmıştı. O zamanlar alım gücüm yoktu tabi. Mevcut laptopuma hackintosh kurmayı denedim. Her defasında bir sorunla karşılaştım, ekran kartı ve wifi tanıtmak mümkün olmadı. Macintosh uyumlu artık bir çok laptop var ama inanın uğraştığınıza değmez. Macbook hissiyatı ve performansını asla alamazsınız. Macbook aldığınız zamanda tekrar windowsa dönmek istemezsiniz. Ben oyun oynamayı asla sevmiyorum, o yüzden Yazılım ve tasarım ile uğraşıyorsanız macbook pro 16inc almanızı tavsiye ederim. 2019 late i9 32 ram 1 tb ssd touchbar macbookum var ve hala çok ama çok iyi performansa sahip.
Saygılar
Bende son zamanlarda oyuna girmez oldum pc de yaklaşık 2 aydır girmiyorum deneyip bende almayı planlıyeum