Hükümetin bu herşeyden vergi alma politikası çok ters tepiyor bistte yatırımcı kalmadı vadelide paraları çektiler altın alım sayımını zaten sınırlandırdılar kriptoyada el atarlarsa para girişini baya kapatıcaklar gibi duruyor. Sıkıntı şurda vergi oranları hiç sabit kalmıyor sürekli artıyo buda güven ortamını öldürüyor ve yatırımcıyı kaçırıyor.