erdemir2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birşeyide beğenin 300 mbs+ alıyorum artık
beğenip beğenmemekle ilgili değilde 3G kullanıp 5G fiyatından fazlasını ödüyoruz