Adsens hesabının kimin üzerinde olduğunun önemi yok aslında boşuna uğraşmışsınız sadece kartlar yerine babanızın istisna ile ilgili kartınız girmeniz yeterli.
Ciddimisiniz hocam 1 aydır boşuna mı uğraşıyorum. Ödeme profilinde benim adım gözükse sorun yok yani dimi