Hala aylık 20gb lere 500 - 800 felan fiyat ödediğimiz dünyada 10g de gelse bi halta yaramayacak.
Mobil gb kotasını artık kaldırılması lazım. İnternette birsürü örnek var 5g speedtest yapıp 1gb veri harcamış insanlar.
20gb yi aysonuna kadar yetirmeye çalışıyoruz hızlı olsa kaç yazar