@Ates_medya;

Buna benzer, Android olmayan bir modeli vardı; zamanında uygun diye gaza gelip Temu’dan almıştım.
O dönem fiyatlar gerçekten bedavaydı ama boşuna 'ucuz etin yahnisi' dememişler.
Görüntü kalitesi zifiri karanlıkta bile berbattı. Ama bu model Android olduğu için belki bir ihtimal daha iyidir