en giriş sunucularda bile 100 euro istiyorlar üst seviyelerde 300 eurolara kadar setup fee istiyorlar. önceden bu kadar yüksek değildi. tamam sunucular çok kaliteleri fiyatlar uygun ama şimdiki setup feeleri katınca uygunluğu kalmıyor ve hetzner aylar önce alınan eski seri sunucuları yavaşlattığını düşünüyorum önceden yavaşlık olmayan sunucularım son haftalarda çok ağırlaştı.
giriş sunucularda fee yok.
https://www.hetzner.com/dedicated-rootserver/
özellikleri iyi olan üst seviye / yeni nesil sunucularda var.
ek olarak 100 euro sunucu alıyorsan tek sefere mahsus ortalama 100 euro setup fee alıyor.
https://hetzner.com/sb
burada hazır kurulmuş olan açık artırma sunucuları var ancak 100 euro 300 euro olan sunucuları koymamış olabilirler