en giriş sunucularda bile 100 euro istiyorlar üst seviyelerde 300 eurolara kadar setup fee istiyorlar. önceden bu kadar yüksek değildi. tamam sunucular çok kaliteleri fiyatlar uygun ama şimdiki setup feeleri katınca uygunluğu kalmıyor ve hetzner aylar önce alınan eski seri sunucuları yavaşlattığını düşünüyorum önceden yavaşlık olmayan sunucularım son haftalarda çok ağırlaştı.