İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışı sim kart lazım.
6 ayda 1 paket almalı olmalı.
+44 olursa çok iyi olur.
Fiyat ile PM veya Konu altına yazarsanız sevinirim.
Ihtiyac devam ediyorsa yardimci olabilirim hocam.

https://www.r10.net/alisveris-bolumu...-kartlari.html