Küçük yaşta kitap okumamak,
Tek sebebi bu, hala girdileri yazarak okuyarak edindiğimiz için SIKILIRIZ.
Okumak sıkıcıdır, öğrenmek sıkıcıdır tabi beyinde dopamin salgılatamazsan.

Karşılıksız beyine bir şey yüklemek çocuk işidir, çocukken ne kadar zorlarsan o kadar alana sahip olursun.
Geçmişinde beyinde karşılık denk gelmeyen bulgular yüklemeye çalıştığında sıkılırsın.