hepyasemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direk günde 6 saat diye başlayacak olursan kafanda büyür. Önce, sabah, öğle, akşam 1'er saatten başla ilk bir ay. Çalışma saatlerin hep aynı olmalı, diğer faaliyetlerini buna göre ayarlamalısın. Bir süre sonra pavlovun köpeği gibi saati gelince otomatik olarak derse konsantre olacaksın. Daha sonraki ay günde 4 saate, sonraki ay günde 5 saate, sonraki ay günde 6 saate çıkar.
denemeye çalışırım..