odaklanma ilacı kullandım yan etki görmedim. insanın istediğinde herşeyi başarabileceğine bende inanıyorum ama bunaltı var darlıyor ders çalışırken. Bununla beraber yazılım (front-end) bilgim var r10dan iş gelmiyor ama laravel(back-end) öğrenip google'da reklam verip iş mi kovalasam.
Askerken mecburen kullanmıştım. Muhabere ve karargahta görevliydim. Kolordunun bütün verileri, terörle mücadele ve operasyon bilgileri akardı. Mecburen uyanık kalmam ve olmam lazımdı. İlacı (ismini veremem) ilk içtiğimde 2 gün konuşamadım. 3 hafta tuvalete çıkamadım. Sonra limitless filmindeki etki oluştu. Günlerce İran sınırında, Buzul Dağları'nda kartal gözü oldum. Paşa yapacaklardı da ben istemedim. Yıldızlar gökte güzel dedim. Sonra bir sürü rozet belge alıp kaçtım. O saydığın ilaçları bilmiyorum. Kpss'ye mecbursan diğer işleri ve alternatifleri boş ver.