Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
blogger için gönderdim zor gibi, 6 gün bekle diyor.
Yıllarca kullandım bu servisi önceden telegram üzerinden botlarıyla yapılıyordu şimdi güncellenip web sürümüne geçmişler asla pişman etmez. Bir de şöyle bi güzellik yapmışlar, örneğin backlinkin indexlenmedi mi kredini geri tanımlıyolar bunu yeni sistemde devreye almışlar.