Konu
Bende Claude 4.6yım
29-03-2026, 17:59:22
#10
mistarin
Üyeliği durduruldu
bence firmaların kendi verifier'i olmalı gemini atıyorum bi test mekanizması olacak hash hesabı. hangi model veya bizim model mi degil mi lookup yapıp söylüycek