GenyMotion gibi alternatifler randımanlı ve istediğim gibi olmadığı için yıllardır uzak kalmama rağmen Windows 10 LTSC kurdum geçenlerde, bir diskte birden fazla işletim sistemi olmasın diye de Linux dağıtımlarını sanal makineler şeklinde kullanıyorum işte. Windows 10'u sadece MuMuPlayer amaçlı kullanıyorum, internette takılmaca vs diğer işler için yine alışkın olduğumdan sanal makinelerdeki Linux dağıtımlarından faydalanıyorum. Fedora Cinnamon Spin, Cachy OS (KDE) ve Ubuntu (GNOME, LTS ve Pro şekilde) var, test ve bazı gözlemler için AntiX 26 Runit de kurdum dün. Bu bilgisayarım PC tabii, ortalama bir cihaz. Eğer son model bir dizüstü bilgisayar alırsam, doğrudan tek sistem Bazzite OS ya da Nobara falan kullanmayı deneyeceğim, olmadı Cachy OS yine (en kötü ihtimalle Fedora KDE).