hern0s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde yeni birsey cikardilar artik yurt disina satislarda faturanin yanina dekont zorunlulugu gibi birsey getirdiler. Kripto ile satis yaptigin adama nasil dekont cikartacaksin? Ben bilmiyorum yeni yeni kripto ile almaya basladim son 3 aydir. Gecenlerde mali musavire sordum kripto ile almaya basladim dedim oyle olmaz dedi. Birde benim bir arkadasim var kripto ile odeme aliyor hic vergi vermiyor ama yinede birsey olmuyor adama...
Hocam dediğim gibi vergi vermek istiyorsan her türlü verirsin. Bizim kainat hatta omnivörs liderimiz var, bu lidere vergi vermeyecez de liderimizin köpeği olan trump'a mı vergi vereceğiz? Yapmayın Allah aşkına.