multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam senin mali müşavir bu işlerden anlamadığı için öyle demiştir. Sen devlete vergi vermek istiyorsan her türlü verirsin. Ödeme yöntemi nakit olmuş havale olmuş kart olmuş blockchain olmuş böbrek olmuş gençlik olmuş farketmiyor. Sen devlete "bak devlet baba ben şu şahıstan bin tl aldım sana 200 tl vereceğim" diye beyan edersen devlet senin bu parayı nereden nasıl hangi şartlardan hangi araçlarla falan filan aldığına bakmıyor. Anlatabildim mi?
Birde yeni birsey cikardilar artik yurt disina satislarda faturanin yanina dekont zorunlulugu gibi birsey getirdiler. Kripto ile satis yaptigin adama nasil dekont cikartacaksin? Ben bilmiyorum yeni yeni kripto ile almaya basladim son 3 aydir. Gecenlerde mali musavire sordum kripto ile almaya basladim dedim oyle olmaz dedi. Birde benim bir arkadasim var kripto ile odeme aliyor hic vergi vermiyor ama yinede birsey olmuyor adama...