hern0s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Blockchainden alinan odemeler vergilendirilemiyor o yuzden kabul etmediler kripto ile odeme almami. Mali musavirim bana oyle demisti. Siz nasil yapiyorsunuz o islemi ?
Hocam senin mali müşavir bu işlerden anlamadığı için öyle demiştir. Sen devlete vergi vermek istiyorsan her türlü verirsin. Ödeme yöntemi nakit olmuş havale olmuş kart olmuş blockchain olmuş böbrek olmuş gençlik olmuş farketmiyor. Sen devlete "bak devlet baba ben şu şahıstan bin tl aldım sana 200 tl vereceğim" diye beyan edersen devlet senin bu parayı nereden nasıl hangi şartlardan hangi araçlarla falan filan aldığına bakmıyor. Anlatabildim mi?