Hocam hiç şaşırtıcı değil, çok da şeyyapmayın. Blockchain ile ödeme yönteminden başka çare yok.
Blockchainden alinan odemeler vergilendirilemiyor o yuzden kabul etmediler kripto ile odeme almami. Mali musavirim bana oyle demisti. Siz nasil yapiyorsunuz o islemi ?