Size abi diye hitap etmek istiyorum hocam bir sakıncası yoksa
Abicim şimdi bu insanları ben seçerek hayatıma alıyorum.
Etrafımda çok insan var ama herkesi arkadaşım yapmıyorum.
İlk izlenimleri mükemmel olan bu insanların gerçek yüzünü görünce artık çok şaşırıyorum.
Benden daha dürüst, karakterli sandığım herkes karaktersiz çıkıyor bana göre
Bu sene alakamı bitirdiğim 7. İnsan falan oldu
Selam olsun,
Belki sizi sıkıntıya sokan durum bu yaklaşımınızdır.
Ben sizi tanımadığımdan bir şey diyemiyorum ama siz kendinizi çok iyi tanıyorsunuzdur.
Belki insanlara güvendiğiniz konular hatalıdır, belki insanlara çabuk kanıyorsunuzdur, belki insanlara sizi kandıracakları ortamları/bilgileri hemen veriyorsunuzdur vs. vs.
Yani bir yık içinde 7 kişi size gerçek yüzlerini göstermeden sizin çevrenize girebiliyorsa sizde bir bug ya da güvenlik açığı vardır

Normal bir rakam değil yani.
Elbette insanlar hep maskeli, kendini gizliyor ama sizde biraz hızlı mı güveniyorsunuz?
Bunların yanıtını en iyi siz bilirsiniz, siz düşünürsünüz zira sizi en iyi bilen yine sizsiniz.