manaman007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an ne kadara almak mantıklı sizce?
şuan bana kalırsa 2. el olarak almak daha mantıklı zam da gelmeden önce 2. eli 18-23k arası bulunursa alınmalı.