Selamlar, panele yeni bir sistem ekliyorum id pass şeklinde hesaplara giriş yaptırıp ct0 - auth token alma mantığı.
Twitter kullanan ya da bu tarz işlerle uğraşan kişiler için işinize yarayabilecek bir sistem mi? Bir müşterimin önerisi üzerine çalışıyorum ama topluluğun da yorumunu almak istedim.
Ana satış konumuz:
https://www.r10.net/bot-program-sati...-128293-a.html
Bu sistem X hesabınıza otomatik giriş yapar. Mail kod doğrulama isterse kodu yazarsınız giriş yapıp authtoken ct0 alır, 2 fa varsa 2fa kodlarını girerek direkt giriş yaptırtırsınız.