R10 ticaret puani kasmak için 3-4 farklı kişiden minimum 100 TL lik hizmet aldım :xD ne aldığım belli değil biri takipçi atiyim dedi telegram tamam dedim 2 dakka da Tuzla buz oldu abonler :d birinden kanva hesabı alicaktim hesaba giremedim zaten amaç tradeydi çocuktur hasligi olsun diye saldım :d daha böyle sayamadığım çok var xd