erenakkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 7 kere gittik biz. Artvin hopaya otobüs bileti alın ordan taksi ile sarp sınır kapısına gidin kimlik ile girersiniz. Yurt dışı çıkış pulu harcı almanız gerekecek 1500 tl ye onu alın sonrasında direkt girersiniz uber uygulamasını kullanın taksiler için veya yerel taksi uygulamalarını bold gibi direkt taksiye girmeyin aşırı pahalılar. ali nino europa square bunlar hepsi yakın tek çizgide gezersiniz yürüyerek gençsiniz. yemek için oralardaki restorana sorarsanız getirirler yemekleri paranızı sınırdaki ilk değil şehir içindeki dövizcilerden bozdurun ve pazarlık yapın
sağolun hocam