Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence güzel bir zamanlar bir kısmını araştırmışlığım var
Hesaplama araçlarını mı? Bana sürekli lazım oluyor kimse kullanmasada sürekli kafamda hesaplar yapıyorum. Dehep diye bir hastalığım varmış ondan oluyormuş. Kimse kullanmasa da ben kullanırım araçları