Hocam bende 3 - 4 kanal var ticaret karşılığı elime geçtiler,istekli kanal da var normal kanal da var ama satılmıyor.
İlginç bir şekilde kimse istemiyor,isteyenler de bot parası teklif ediyorlar elimde kaldı öyle kanallar.
+ Kitle tercihi de önemli sanırım,borsa + kripto + forex arayanlar yüksek fiyatlar ödüyor ancak niyetlerinin iyi olmadığını düşünüyorum ayrıca kasması da çok zor