devlet memuru iseniz ve normalde cumartesi günü size tatil ise raporunuzu pazartesi doktora gidip uzatabilirsiniz. Yok eğer işçi veya özel sektördeyseniz icabçı dedikleri doktor tatil günlerinde mesai dışı saatlerde görevli olan doktordur. bu doktora sıra alamazsınız. Bu doktorların görevi acil durumlarda hastanaye gelip (bazen sürekli hastanede kalırlar) hastaya bakmaktır. durumunuza göre cumartesi günü gidip acildeki doktor ile görüşebilirsiniz. yoğun bir hastane ise size yardımcı olmayabilirler bunun bilincinde olarak (normalde size bakmak gibi bir zorunluluğu yoktur) gidin.