Selamalar. Yakın zaman iş kazası geçirdim ve sol orta parmağım kırıldı. Ortopedi doktoru 10 günlük rapor verdi ve rapor 27 Martta bitiyor. 28 marta sıra bulamadığım için bugün bulduğum ilk ortopedi doktoruna gittim rapor üstüne rapor yazamayız dedi. 28 Mart iş başı gözüküyor ama 28 martta da ortopedide sıra maalesef yok. İcapcıya git dedi bugün gittiğim doktor. İcapcı nedir? Sıra almam lazım mı? Kime nereye danışıp icapcıya gideceğim?