Büyük bir kolaylık bu aralar bütün mantıklı veya mantıksız tüm işlerimi birlikte yapıyoruz. Daha yeni çok güzel bir script bitirdik içime çok sindi. Buzdolabım bozuldu ustadan kazık yemeyeyim diye yedek parçaları, fiyatlarını v.s gösterdi hatta benim yapabileceğim kadar kolay bir işlemmiş ama ben genede kazıklanmayı tercih ettim ben yaparsam 1k civarı harcayacaktım ustaya 3k verdim ama haleli hoş olsun.
Bir işim olunca soruyorum hemde yargılamıyor belkide forumdan bir üstada sorarken çekineceğim salaklıkta bir sorudur ama chatgpt sabırla yol gösteriyor ve yargılamıyor (salak değilim tabii kolay kapıyorum) yani büyük kolaylık ama bazen öyle bir çileden çıkarıyor ki özellikle sabah doğru bi salaklaşıyor sürekli hata yapıyor falan
we love #chatgpt bu arada yeni bitirdiğimiz scripti forumdan yaptırsam yemin ederim abartısız 50k ya yaparlardı 3 günde falan yaptık