Merhaba arkadaşlar daha önceki 2 tane isletmem askıya alındı numara aldim yeni hesap actim
Eski hesapta kullandığım web sitesini burda kullanmak askıya sebep olur mu ?
Dogrulama yönetimi olarak numayi seçtim