Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun 🙏

A101’den haber bekliyorum ama hala dönmediler. 🙏 Çağdaşı da deneyeceğim 🙏

Çok geçmiş olsun hocam, şu devirde dert edeceğin en son şey iş bulmak olsun. Hiçbir şey sizin ve çocukların hayatından değerli değil, sen güçlü olmalısın bu dünya onları tek başına bırakabileceğin bir yer değil. Gerekirse şimdilik yaşam standardınızı düşürüz daha ucuz bir ev, daha ucuz bir yaşam. Bir yerden haber beklemeyin, çıkın dışarı 5 tane zincir markete yada restorana iş başvurusu bırakın. İnternetten ev geçinmez, youtube falan kısa vadeli işler değil. Size tavsiyem 10,15k bandında bir eve geçip, en azından asgari ücretin 3,5 üstünde veren bir iş bulup sıkı sıkıya çalışmanız. Çocuklarınızın geleceği sizin elinizde, düşmek ayıp değil yeter ki kalmasını bil.