Hocam çağrı merkezi geçmişiniz varsa oraya tekrar girmeyi düşünmez misiniz acaba? Turkcell çağrı merkezinde çalışan bir arkadaşım var İzmir'de ama maaş olarak yüksek vermiyorlar diye de biliyorum. Belki daha yüksek bir pozisyondan girmek için başvuruda bulunursanız daha iyi şartlarda çalışabilirsiniz. En azından bildiğiniz işi yaparsınız diye düşündüm. Allah yardımcınız olsun. İnşallah tez zamanda düze çıkarsınz.