çok ama çok üzgünüm yaşadığın bu durum için. maalesef memlekette herkesin durumu aynı, belirli bir kaymak tabaka hariç... ben de yakında seninle aynı durumda olacağım. elimdeki hazır parayı yiyorum. iş yok fırsat yok hiç ümit yok.

yermibeş sene önde dedik, yalvardık, anlattık. olmaz dedik, yürüme dedik, sonu kötü dedik, biz görüyoruz siz nasıl görmüyorsunuz dedik....

ama çoğunluk bunu istedi. hırs için istedi, kıskançlık için istedi, hainlik için istedi. kimse kanmadı, kandırılmadı. bilerek isteyerek yaptı.

maalesef.....

coğrafya kaderindir...