1 aydır siteme ciddi saldırılar oldu brut force dendiler admin panele

ddos attılar

hepsini atlattım şimdide sql deniyorlar sanırım sürekli görüyorum bunları

kişi tarafından yapılıyor olabilir mi yoksa yeni site diye otomatık herkes bunu yapıyor olabilir mi zafiyetler i kendim test ettim şuan bi açık yok gibi ama belli olmaz saldırganlara