Konu
Çok saçma bir soru olucak (ÇAY ŞEKERİ)
24-03-2026, 17:22:32
#14
ByPowerfuL
İlkokul çağlarında köye tarlaya çalışmaya gitmiştik, şekeri unutmuşlar. Yolda uzun olduğundan kimse gitmedi almaya, ilk defa o zaman zoraki şekersiz çayı içtim o kadar hoşuma gitti ki bir daha şeker atmadım. Kahveyi de şekersiz içerim tavsiyemdir.