İlkokul çağlarında köye tarlaya çalışmaya gitmiştik, şekeri unutmuşlar. Yolda uzun olduğundan kimse gitmedi almaya, ilk defa o zaman zoraki şekersiz çayı içtim o kadar hoşuma gitti ki bir daha şeker atmadım. Kahveyi de şekersiz içerim tavsiyemdir.