Selamlar. Seat Toledo marka aracımın bijon şifresini kaybettim. Tornacıya gidip hallettirmen lazım diyen var, yetkili servisten şifre alman lazım diyen var.

VW marka araçlarda veya farklı bir seat aracındaki şifre uymaz mı acaba?