Projesine güvenen zaten gerçek bir yazılımcı ile çalışıyor. YZ'ye henüz çok güven olmaz.


ARZ/TALEP meselesi aslında biraz.
Gerçek bir yazılımcı 0'dan güzel bir kurumsal script kodlasın 2K'dan satışa çıkarsın.
YZ'ci aynı yazılımı YZ ile üretip açık ve buglar ile 1800'den satışa çıkarsın.
Forumdaki çoğu üye YZ olanı seçecektir.
Bunun satıldığını gören başka bir YZ'ci ise aynı şeyi 1500'e satışa çıkartacak.
Talep arttıkça piyasa bunlarla kaynayacak.

Sonuç ne olacak derseniz;
İşinin ehli gerçek yazılımcılar aralarda kaybolup artık ayırt edilemeyecek.
Sadece yazılımda değil, her şeyde piyasayı o kadar öldürdüler ki...

En küçük örneği: Çok kod bilgim yoktur. Temel bilgim var. Geçenlerde YZ desteği ile ücretsiz bir script paylaştım.
Birisi bunu beğenmiş. R10'da numaramı paylaşmam mesela. Adam kişisel sitelerimi geze geze numaramı bulmuş...
Bana projesini atıp kaça kodlarsın diyor.
Yahu adam ben ne anlarım büyük proje kodlamaktan. Kaç referansım var, kaç konum var da bana bayramda ulaşacak kadar bu duruma düştün.

Demem o ki;
Artık kaliteye bakan yok. Bir tane ücretsiz/uygun fiyatlı bir demo koyun.
Forumdan 20 tane gmail, 5-10 telefon numarası satın alın.
Claude tarafında 20 hesap oluşturun.
Tebrikler, siz de yazılımcı oldunuz.