Allah rahmet etsin İlber ORTAYLI hocamızın bir sözüyle bu konuyu daha fazla uzatmadan " "Cahillik hiç ayıplanacak bir şey değildir, hatta cahil tutarlıdır kendi içinde. Kötü olan yarı cahillerdir." Hepinize bol kazançlı işler dilerim. İyi forumlar