Konumun başında "yazacaklarımı lütfen doğru anlayacak şekilde okuyun " yazmıştım

Öncelikle mutlaka açıklar olabilir ama yine konumun içinde doğru okusaydınız bir yazılımcı için çok komik olan "session" çakışmasından bahsettim

yani bu açıktan ziyade tamamen ihmallik bununda en büyük sebebi herşeyi yapay zekaya teslim etmekten kaynaklanıyor kodu kendin yazsan yada kodlama bilgin gerçekten varsa buna mutlaka dikkat edersin
Diğer arkadaş içinde

hiçbirşey yazmamaya karar verdim

başarılar dilerim.
çok itici yazmışsın anlamanın ne kadar zor olduğunu senin için zor olduğunu bildiğim için yazıyorum yoksa senin bir şeyleri farkına benim umrumda değil
yapay zeka ile bir işin kötü yapılmış olması o işi yapan kişinin düzgün yapamamış olmasıyla ilgili.
bu demek oluyor ki sen agentlarınla skillerinle eğitirsen modeli hiç bir çakışma yaşamazsın bir güvenlik sorunu da yaşamamış olursun
yapay zeka chatgptden ibaret değil