mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu insanların bir ölçüsü yok,
Tek bir kişi ile bir sistem kuruluyor. Açık olması kadar normal bir durum yok.
Sızma olacak ki kapanacak. O devasa scriptler çok sızıldığı için tercih ediliyor. Sıza sıza güvenli hale geldiler.
Müdahele edildiği sürece açıklar kapana kapana güçlü bir sistem hale gelecek. Çok da kasmayın
Sıfırdan bir şey inşa ediliyor. Sızma da olacak çökmede
kadirkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapay zeka tek başına bir şey yapamaz diyenler olayın ciddiyetini kavramazsa zamanla sektörden silinecekler.
Konumun başında "yazacaklarımı lütfen doğru anlayacak şekilde okuyun " yazmıştım Öncelikle mutlaka açıklar olabilir ama yine konumun içinde doğru okusaydınız bir yazılımcı için çok komik olan "session" çakışmasından bahsettim yani bu açıktan ziyade tamamen ihmallik bununda en büyük sebebi herşeyi yapay zekaya teslim etmekten kaynaklanıyor kodu kendin yazsan yada kodlama bilgin gerçekten varsa buna mutlaka dikkat edersin

Diğer arkadaş içinde hiçbirşey yazmamaya karar verdim başarılar dilerim.